1403-01-24 14:46
180
0
89530
امام جمعه موقت گرگان:

رژیم غاصب صهیونیستی شر مطلق است

امام جمعه موقت گرگان با برشمردن جنایات رژیم صهیونیستی و شر مطلق خواندن این رژیم کودک‌کش گفت: این غده سرطانی باید از روی زمین محو شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»، حجت‌الاسلام قربانعلی برقرار در خطبه‌های نماز جمعه امروز گرگان اظهار کرد: بی‌رحمانه‌ترین ظلم و جنایت علیه مردم مظلوم غزه و فلسطین از سوی رژیم غاصب صهیونیستی شکل گرفته است و جهان فهمیده که اسرائیل کودک‌کش شر مطلق است.

وی با اشاره به مظلومیت و صبر مردم فلسطین در برابر این حجم از خباثت رژیم غاصب صهیونیستی افزود: حق همیشه در برابر باطل پیروز است و رژیم کودک‌کش صهیونیستی به پایان خود نزدیک شده است.

امام جمعه موقت گرگان با بیان مقاومت مردم غزه و حماس در  برابر رژیم صهیونیستی توضیح داد: غزه با وجود محدودیت‌های نظامی و تسلیحاتی توانست واقعیت‌های رژیم غاصب صهیونیستی را در میدان جنگ، توپ و خمپاره به نمایش بگذارد و اکنون دست و پا زدن‌های آخر خود را می‌زند.

برقرار با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی راه به جایی نخواهد برد، گفت: جنایات جنگی که در غزه رخ داده است صدای مدعیان حقوق بشر در مجامع بین‌المللی را نیز درآورده است و بسیاری از کشورها خواستار توقف اقدامات اسرائیل هستند.

وی یکی دیگر از اقدامات خبیثانه و احمقانه رژیم صهیونیستی را حمله به ساختمان سفارت ایران در سوریه عنوان کرد و گفت: این اتفاق قطعا پاسخ سختی در پی خواهد داشت.

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.